Hemligstämplad information från redaktionens konversation!!!

Sigg l säger:
16 unika
10 röster..
Henrik säger:
ojoj
Sigg l säger:
hmm, alla röstar inte enligt min slutsats..
Henrik säger:
hur går det
Sigg l säger:
trackar du ip eller jag denna gång?
Henrik säger:
kan ta det
Hmm.. Tror vi kan ha en sabotör..
Det var väl någon som sa att han skulle göra en bättre blogg än oss.....
Sigg l säger:
tack.. säg till om du behöver hjälp med att hålla när du slår sen
Henrik säger:
Spårat de nu..
Du kommer inte tro vad jag kom fram till..
Sigg l säger:
uffe balla balla?
Henrik säger:
Nej..
Värre.
Sigg l säger:
(hört rykten om hans planer mot oss)
camp slaughter producent?!

Henrik säger:
Spårade den som röstade att det var sämst till.
Imdb´s högkvarter..
Sigg l säger:
fyfan så lågt..
trodde jag inte om dom?
De känner sig hotade.
Sigg l säger:
men samtidigt..inte förvånad
självklart känner dom det
Henrik säger:
lås dörren och dra ned gardinerna. Lite inte på någon. De är oss på spåret.
Det kan i detta ögonblick ligga en sniper på läktaren på bökensved.. Han kanske vill stoppa dig för att skriva ännu ett inlägg som snor läsare från Imdb.
Detta är inget litet småföretag vi har att göra med.
De kan ta till drastiska metoder.
Sigg l säger:
ÖH!
Henrik säger:
True story/ Henrik Wallman
Sigg l säger:
det ringer på dörren..
Henrik säger:
omg..
Ligg still.
Sigg l säger:
kollade ut och det stog en snubbe i man in black outfith..
vad ska jag göra?!
Henrik säger:
Låtsas som du inte är hemma.
Hände samma sak för mig när jag var på skotten..
Smög runt en kille mellan hyllorna.
Använde inte mobilen heller, den kan vara avlyssnad.
Du har krypterat internet va så ingen får med detta?
Eller våra planer om att ta över imdb?
Sigg l säger:
det ligger till som så att jag kör med kgb´s senaste teknik på internet säkerhet, har samt övervakningskameror som känner av när folk från filmbranchen kommer i närheten och ger ifrån sig ett alarm i likhet med house of living dead 4´s soundtrack alarm, filmagenter kan lätt bli påkomna genom att kolla vilken sorts påse det är, hemmakväll påsen är oftast imbs´s snacks.
Henrik säger:
HAHA bra
Tänkte en annan sak, men det här är en självklarhet så dumt att jag frågar egentligen. Men du har ändrat ditt namn och adress och så så de ser ut som du bor i Afrika sedan vi startade rullabandet? Lite riskabelt att tro att vi bor i sverige
Betalar all skatt och så till Afrika.
Hemlig identitet och så?
Har en annan RIKTIGT viktig sak vi måste sluta med.
Betala med visa kort när vi är ute, på det viset kan de kolla upp vår kontokorts information och spåra vart vi är, vad vi dricker, äter och vad våra vanor är.
Sigg l säger:
JA! det är sant! jag har dock faktiskt redan åtgärdat det (vet att du har det med genom att betala kontant) jag har gjort det genom att öppna en egen bank, ziggbankzor, står inte med på gula sidorna, finns under min lägenhet och jag har det enda kort med ett särskilt kodnummer och säkerhetssystem som jag konstruerat själv för övrigt. Detta är kanske något du vill vara med på?
(när du signar banken får du en fräsh rullabandet tatuering på gömnt ställe samt en snygg logo du kan klistra in på tvn/datan)
Henrik säger:
HAHAH
Oj.. Förlåt detta är inget att skratta åt men det var bara så genialiskt.
Vilket smart drag.
Bra, vi kan inte lita på några
du tog bort windows va? tog bor mac förut. Kan inte lite på något operativsystem.
Vet aldrig vad som läcker ut.
Har tänkt en sak till, men det har du nog också tänkt. Du kan inte hyra ut din lägenhet. Vi måste spränga den innan du flyttar ut. Iscensätta ett självmord. Så de tror att du är borta för alltid så vi kan jobba ostört.. I alla fall för stunden.
Sigg l säger:
henrik..nu är du väl allt virrig. Du vet ju att vi sitter med något som ingen skulle anta att vi sitter med..en såndär man knackar med i första världskriget...så det kmr signaler som blir skrift, telegraf?
fast vi har en parabol på våran (såklart med loggan) som åker ut genom vårat tak på huset som endast får öppnas när vi måste kommunicera.
jag har faktiskt tänkt från den synvinkeln med..måste få in pengar från sidan bara som täcker den finansiella delen för redaktionen bara. att icensätta ett mord i min lägenhet och spränga den kostar oss cirka 80 tusen.
Henrik säger:
Jo och du vet att du måste spränga allt där inne också.. Så det ser äkta ut. Samt lägga dit en människa som liknar dig..
Vem det nu kan vara.....
Sigg l säger:
hmm.. tror du inte vi kan använda camp slaughters producent, han är runt 1,94 lång. Vi säger till han att det är en exklusiv interview med rullbandet redaktion. Och att vi vill göra dokumentär om hans liv.
Henrik säger:
Ja tror du han kommer?
Föresten har du hört att vi fått en ny sekreterare?
Sigg l säger:
vem?
Henrik säger:
Carl Bildt.
Sigg l säger:
ja..definetivt. vi talades vid just i detta ögonblick och han instämmer att det vore en kul idé och han vill verkligen framhäva sig själv som en av Sveriges kanske största filmproducent för folket. Han menar på att han inte fått den respons som han faktiskt är värd att få.
Carl -Bildt? är han kvalificerad nog tror du? har han gått igenom granskningsnämnden hos filminstitutet?
Jag menar. Självaste kungen ansökte om detta jobb. han blev nekad.
Henrik säger:
Jojo men han verkade vara en skön lirare.
Det är min sekreterare, vi måste ansöka om en till dig med.
Sigg l säger:
hmm, okej. Jag ska se mig efter en så snart jag får tid, ska på en utlandsresa till cannes i helgen. Jag tänkte att jag på plats där när jag endå är med våra goda vänner, skådespelare samt regisörer höra ifall det kan tänkas flytta sin filmproduktion till min lägenhet.
Tarantino är högaktuell som kandidat för min del. Han är en jävel på expresso. dock blir jag lite orolig för hans fot fetich, tänker att det kanske kan sabotera vår arbetsrelation?
Henrik säger:
Ja det har du rätt i.
Jaså, filmproduktionen till din lägenhet säger du?
Sigg l säger:
Ja varför inte. 34 kvadrat meter, få umgås direkt med recensenterna och dricka Zoega?
Henrik säger:
Jo precis, nära till ett kebab ställe med?
Samt att man kan springa på springbanan utanför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0