The Gold and The Beautiful (OBS)

Tänkte starta lite smått, fastän min kolega inte är närvarande för tillfället som planerat vid första inlägget i bloggen!
Något som känns lite jobbigt eftersom vi gärna vill bolla våra idéer innan.

- Det går inte att missa Svenska Hollywoodfruar på kanal 3 om vardagarna, fastän man inte vill se skiten blir det att man av nyfikenhet ser vad dom har för sig. För det är ju så synd om dom, allt är jobbigt, inga hotell är fina nog, de är störst bäst och vackrast och såklart är dom framgångsrika själva? Fastän det är deras män (som dem älskar) som står för den finansiella delen.

Idag var i alla fall en sådan dag när jag faktiskt nästan såg ett helt avsnitt av sådan paralyserande värdelös tv.
En av botoxfyllda silikon mammor har gjort en film som heter "The Gold and the Beautiful" där hon är huvudroll och regissör! Ja, lite som Clint Eastwood faktiskt. Blev såklart väldigt nyfiken när de även nämnde att någon faktiskt trodde på detta och den ska komma ut på DVD i slutet av året nu.

Blev lite smått förvånad när jag fick se att den fanns på imdb´s register över huvud taget.  Handlingen lyder "A spoiled Beverly Hills socialite finds new meaning to life...through a treasure hunt."Visst låter det rafflande?
Finns även en trailer för er som gärna skrattar åt dumma blondiner som tror dom kan annat än puta med brösten och ligga vid poolen.


Jag vill verkligen inte att NÅGON hyr den här filmen, det menas med att du sponsrar hennes ego och mer av detta tar plats i din hyrbutik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0